Varsling om driftsforstyrrelser på vann- og avløpsanlegg:
Vi bruker telefonvarsling ved driftsforstyrrelser på kommunens vann- og avløpsanlegg. Du får en tekstmelding/sms på mobiltelefonen, mail og/eller en automatisk oppringning til fasttelefon.
Hvor henter vi din kontaktinformasjon?
Vi henter kontaktinformasjon for varsling fra det nasjonale kontaktregisteret. Dersom du har logget inn på en offentlig tjeneste med for eksempel MinID, har du samtidig registrert kontaktinformasjonen din i Kontaktregisteret.
Har du ikke fått beskjed om driftsforstyrrelser?
Hvis du ikke har mottatt varsler om driftsforstyrrelser, kan det være at du ikke står oppført med korrekt kontaktinformasjon.
Hvis du er usikker på om din kontaktinformasjon er korrekt, eller hvis du aldri har logget inn på en offentlig tjeneste tidligere, kan du oppdatere din kontaktinformasjon eller registrere deg i kontaktregisteret på nettsidene til norge.no.
Trenger du varsling ved andre adresser enn den du er folkeregistrert ved?
Hvis du har behov for å motta varslinger for en adresse i tillegg din oppføring i offentlige registre, kan du legge til dem som tilleggsoppføring på varslemeg.no.
Bedrifter
For bedrifter henter vi kontaktinformasjonen fra Enhetsregisteret.
Vi anbefaler at bedrifter registrerer kontaktpersoner for å sikre at bedriften får viktig informasjon for å raskt kunne håndtere driftsforstyrrelser.
Publisert 15.09.2021 15:24
Sist endret 08.07.2024 09:21