Hilde Fridtjofsen Bestill time her Du kan få hjelp med spørsmål om:startlån og tilskudd til boligformålbostøtte Bostøtte, startlån og tilskuddLes mer og søk om bostøtte, startlån og tilskudd på Husbanken sine nettsider her. Nøkkelinformasjon Ofte stilte spørsmål Kan jeg få møte via telefon? Ja, i registreringsskjema kan du velge om du ønsker å avtale møte via telefon, teams eller personlig oppmøte. Dersom du ønsker telefonmøte vil saksbehandler ringe deg opp på gitt tidspunkt. Husk å oppgi ditt telefonnummer i registreringsskjemaet. Hvordan avtale møte med saksbehandler? Når du har funnet den saksbehandleren du ønsker å snakke med, trykk på "Reserver" for å se deres kalender og når de har ledig tid. Velg det ledige tidspunktet som passer deg best. Fyll ut registreringsskjemaet så detaljert som du kan, slik at saksbehandleren kan være så forberedt som mulig til møtet. Forespørselen vil sendes direkte til saksbehandler. Du vil få en bekreftelse på om ønsket tidspunkt er godtatt eller ikke på mail fra saksbehandler i etterkant. Personlig oppmøte eller telefon Møte kan gjennomføres per telefon, på teams eller ved personlig oppmøte. Hvor langt møte kan jeg få? Du kan booke møte på 30 minutter. Dersom du mener du har behov for et lengre møte, oppgi dette i kommentarfeltet i registreringsskjema. Hvor lenge i forkant må jeg avtale tid? Ved forespørsler som kommer inn senere enn én arbeidsdag før kan vi ikke garantere svar fra saksbehandler på ønsket tid. Hvordan kan jeg avlyse et avtalt møte? Dersom du må avlyse et møte, må du ta direkte kontakt med den saksbehandleren som du har avtalt møte med. Du vil få kontaktinformasjon til saksbehandler på mail når møtet er bekreftet. Hva kan jeg få hjelp til? I møte med en saksbehandler kan du få hjelp i forbindelse med søknader og svar på andre spørsmål du har innen feltet. Avdelinger Seksjon for service