Her er tidsrommene du bør la bilen stå

I forbindelse med Arctic Race of Norway-starten på Mo torsdag, blir det i perioder nær umulig å benytte bil.

Prosjektleder for ARN i Rana kommune, Ståle Lysfjord, peker spesielt på to tidsrom og områder man som bilist må være oppmerksomme på, kommende torsdag:

Rana kommune * Fra klokken 09:45 til klokken 15:45 vil det være mer eller mindre umulig å kjøre E6 sør for Mo.

* I tidsrommet fra klokken 13:30 til klokken 16:30 vil de fleste veiene i sentrum være stengt for biltrafikk.

- Det blir noen timer denne dagen, der det vil ikke vil være mulig å kjøre bil, og oppfordringen er; gå eller bruk sykkel dersom dette er mulig, sier Ståle Lysfjord.

I løpet av uka blir det også innført midlertidig parkeringsforbud flere steder i sentrum. Les mer her >>